Danfoss zahajuje globální kampaň, která otevírá novou kapitolu v historii společnosti – vytváří značku Engineering Tomorrow, jejímž úkolem bude komunikovat úlohu společnosti Danfoss při budování lepší budoucnosti se zaměřením na megatrendy a udržitelný rozvoj.
„Po zavedení strategie růstu Going Great bylo přirozeným krokem rozšíření silného portfolia našich značek o další – Engineering Tomorrow. Společnosti Danfoss je teď zapotřebí víc než kdykoliv předtím a námi navrhovaná řešení, která jsou přímou odpovědí na megatrendy, opravdu mění svět. Právě takovou jasnou a přímou zprávu chceme sdělit naším zákazníkům, politikům, zainteresovaným stranám, talentovaným osobám hledajícím nejzajímavější pracovní místa a také našim úžasným zaměstnancům, kteří ze sebe každý den vydávají to nejlepší” řekl Kim Fausing, předseda představenstva a CEO společnosti Danfoss.
Platforma značky Engineering Tomorrow byla zprovozněna v roce 2014 a od začátku byla velice úspěšná. O 5 let později se tato značka stála neodmyslitelnou součástí společnosti Danfoss, dostává se jí od firmy silné podpory a hraje významnou úlohu v interní a externí komunikaci.
„Máme pevnou platformu, na níž můžeme stavět nové projekty. Je však pro nás důležité, aby byl náš příběh pro ostatní zajímavý a nezbytný. Proto jsme se rozhodli zavést odvážné změny, které jsou odrazem současného obchodu a aktuální situace ve světě” řekl Mette Munk, šéf Danfoss Group Branding.
Klima a ekologie jsou dvě nejdůležitější otázky na světě. Danfoss se nachází v samém centru právě probíhající zelené transformace.
„Chceme hovořit o udržitelném rozvoji odvážným způsobem a rozhodli jsme se proto využít hlas mladé generace. Tato iniciativa se také vyznačuje velkým potenciálem v oblasti vytváření našeho image jako zaměstnavatele. Chtěli bychom, aby inženýrství, a společnost Danfoss, zaujaly hlavní místo v současné udržitelné transformaci. Toho dosáhneme představením našich klíčových technologií a prezentací případových studií, které se k nim vztahují, což nám umožní spojit společnost Danfoss s těmi megatrendy, které jsou pro nás důležité” řekl Mette Munk, šéf Danfoss Group Branding.
Ústřední částí nové kampaně je náborový film pojednávající o klimatických a ekologických otázkách, v němž četné skupiny mladých lidí hovoří mimo jiné o dostupných řešeních a možnostech.
„Snažíme se přilákat nejtalentovanější lidi ze všech věkových skupin. Proto také chceme vyjádřit svůj názor na nejdůležitější otázky pro moderní svět” uvedla Ilonka Nussbaumer – ředitelka oddělení lidských zdrojů společnosti Danfoss.