ABB a Nissan pomáhají šetřit životní prostředí a náklady při zajišťování bezpečnosti v unikátním prostředí – na Letišti Václava Havla Praha.
Elektromobilita
Na LETIŠTI BRNO letí elektromobilita od E.ON
VITO E-CELL, smart fortwo ed, E.ON e-max 90´S a HUGO BIKE není zašifrovaný nápis, ale dopravní prostředky, které jsou od pátku 28.6. zapůjčeny na jeden rok pro potřeby zaměstnanců letiště v Brně-Tuřanech.
Požadavky na elektrická vozidla pro vodivé připojení k AC/DC napájení
Článek pojednává o požadavcích na elektrická silniční vozidla, kromě vozidel třídy II, pro vodivé připojení k AC nebo DC napájení, pro napětí do AC 690 V a pro napětí do DC 1 000 V podle IEC 60038, je-li elektrické vozidlo připojeno k napájecí síti.
Napájení elektrických vozidel
Elektrická vozidla užívající režim nabíjení 3 a 4, dle definice v EN 61851, vyžadují nabíjení s podporou kontrolních a komunikačních obvodů. Režim nabíjení 1 a 2, v souladu s definicí v EN 61851, mohou být připojeny a napájeny z běžných zásuvek.
E.ON posiluje flotilu elektromobilů
Energetická společnost E.ON rozšířila svůj stávající vozový park o další elektromobil. Jedná se o dodávkový vůz Mercedes-Benz Vito E-CELL, který představuje první sériově vyráběný užitkový vůz s elektrickým pohonem a nulovými emisemi.
Vývoj kompaktních rychlonabíječů pro elektromobily
Odvětví elektromobilismu zaznamenává v současné době prudký rozmach. V souvislosti s tím vyvstává potřeba vývoje nabíjecí infrastruktury. Patrná je mj. také poptávka po nabíječích velkého výkonu v provedení pro přímou zástavbu do vozidla (tzv. „on board“ rychlonabíječe). V takovém případě je na nabíječ kladen požadavek minimálních rozměrů a hmotnosti.
Nabíjecí systémy elektromobilů vodivým propojením dle ČSN EN 61851-1 ed. 2
Pravidelné používání elektromobilů vyžaduje bezpečné a jednoduše použitelné nabíjecí stanice. Navíc by tato nově vytvořená infrastruktura pro nabíjení měla uživateli umožnit nabíjet jeho elektromobil, když zastaví (doma, na pracovišti, v nákupním středisku, parkovišti, atd.), a neměla by vyžadovat zastavení pouze pro potřebu nabíjení: na rozdíl od standardního tepelného automobilu.
Elektromobil roku 2012
V rámci veletrhu Amper 2012 byla věnována speciální pozornost e-mobilitě, kde kromě konference „Perspektivy elektomobility“ proběhla přímo na veletrhu výstava e-mobilů. Novinkou letošního veletrhu byla volba ELEKTROMOBILU ROKU 2012.
Automobilová evoluce nebo revoluce?
Dnešní automobily nejsou už jen dopravními prostředky, ale i výbornou ukázkou nejmodernějších technologií. Kromě objemu motoru, rychlosti a dalších standardních parametrů ve specifikacích vozu najdete i velké množství zkratek (např. ABS, ASR, ESP, EBA) či anglických termínů (např. active parking aid, lanedeparturewarningsystem, proximity - controlledcruisecontrol).
Nabít elektromobil za 20 minut je možno kdekoliv
Představte si, že ať přijedete kamkoliv, tak budete moci nabít svůj elektromobil za 20minut. Uvádíme na trh nejnovější řešení, jak se s problémem, prozatím řídké sítě rychlodobíjecích míst, vypořádat. Mobilní DC rychlou nabíječku je možno jednoduše transportovat a pomocí ní zajistit nabíjení elektrovozidel daleko rychleji než u dosavadních AC nabíjecích stanic.