ElektroPrůmysl.cz, duben 2022

ElektroPrůmysl.cz ELEKTROMOBILITA duben 2022 | 21 Průmyslová akademie 2022 Interaktivní webináře Motor Management s jistotou Webinář 1 Motor Management s jistotou: HEGEMON TeSys Obecná pravidla pro spouštění a ochranu motorů, dimenzování, vhodnost sestavy vzhledem k aplikaci a letošní novinky v řadě TeSys. Přednášel a praktické tipy sdílel: Petr Bohušík Pustit si ZÁZNAM Webinář 2 Motor Management s jistotou: REGULOVANÉ POHONY Přehled nabídky regulovaných pohonů – softstartéry, frekvenční měniče, servoměniče. Jejich výhody v praxi a novinky letošního roku. Termín: 3. 5. 2022 | 10.00–11.00 hod. Přednáší a praktické tipy sdílí: Michal Burda PŘIHLÁSIT se Webinář 3 Motor Management s jistotou: KONFIGURÁTORY Jak za 2 minuty vybrat správnou sestavu pro ovládaní motoru? Jak porovnat různá řešení a spočítat návratnost investic? Ukážeme prakticky. Termín: 7. 6. 2022 | 10.00–11.00 hod. Přednáší a praktické tipy sdílí: Michal Burda PŘIHLÁSIT se Odborný garant: Michal Burda s akumulátorem 30 kWh během 3–5 hodin a nabíječka s výkonem 22 kW během 1–2 hodin. Rychlé nabíječky lze často najít na takových místech, jako jsou parkoviště, supermarkety, kde pravděpodobně budete parkovat hodinu nebo déle. Rychlosti nabíjení při použití rychlé nabíječky bude záviset na nabíječce, která je na vozidle, přičemž ne všechny modely jsou schopné přijímat výkon 7 kW nebo více. Tyto modely lze přesto v místě nabíjení zapojit, budou však odebírat pouzemaximální výkon přijímaný nabíječkou na vozidle. Téměř všechna elektrická vozidla a PHEV lze nabíjet na jednotkách typu 2, alespoň se správným kabelem. Je to zdaleka nejběžnější standard pro veřejná místa pro nabíjení všude kolem, a většina vlastníků vozidel plug-in bude mít na straně nabíječky kabel s konektorem typu 2. Pomalé nabíječky Většina nabíjecích jednotek je projektována s výkonem do 3 kW, přičemž některé stojanové nabíječky jsou projektovány s výkonem 6 kW. Doby nabíjení se liší v závislosti na nabíjecí jednotce a na nabíjeném elektrickém vozidle, úplné nabití na jednotce 3 kW však obvykle trvá 6–12 hodin. Většina pomalých nabíjecích jednotek obvykle nemá integrovaný kabel, což znamená, že pro připojení elektrického vozidla v místě nabíjení je zapotřebí kabel. Pomalé nabíjení je velmi běžným způsobem nabíjení elektrických vozidel, používaným mnoha vlastníky pro nabíjení doma přes noc. Pomalé jednotky však nejsou nutně omezeny na domácí použití, lze je nalézt také na pracovišti a na veřejných místech. Vzhledem k vyšším požadavkům elektrických vozidel na proud a delší době strávené nabíjením se těm, kteří potřebují pravidelně nabíjet doma nebo na pracovišti, důrazně doporučuje, aby si pořídili jednoúčelovou nabíjecí jednotku, tzv. Wallbox pro elektrická vozidla nainstalovanou oprávněným elektroinstalatérem.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk3NzY=