ElektroPrůmysl.cz, duben 2025

ElektroPrůmysl.cz VELETRHY, SEMINÁŘE, MÉDIA duben 2025 | 103 účastníci seminářů mohli snadno propojit nové poznatky s reálnými aplikacemi. Pozitivní ohlasy na nový formát a obsah odborné akce Velmi nás potěšily vaše ohlasy k obsahu i novému organizačnímu pojetí: • „Myslím, že takhle je to dobré... Je čas se vyptat odborníků a osahat si přístroje.“ • „Prokládání přednášek a konzultací je ideální z hlediska udržení pozornosti a pohybové přestávky. I pro návazné otázky po dané přednášce.“ • „ANO, schválně píši velkým písmem. Prezentace se dvěma odborníky, kteří se navzájem doplňují, se vám velmi povedla. Méně prezentačních bloků a více přestávek bylo prospěšné.“ • „Bylo to oboje podnětné. Specialisté na danou tématiku se navzájem pěkně doplňovali a navazovali.“ • „Bylo to příjemné. Přece jen potřebujeme kolikrát pochopit v praxi a diskuze je pro tento účel výborná.“ • „Toto bylo výborné řešení. A bylo na místě i dost odborníku z vašich řad, takže jsem nemusel čekat velkou frontu na dotazy a odpovědi. Za mě super.“ • „Možnost konzultací je dobrá věc, byl velký zájem. Přednesy tradičně velmi profesionální - technické, k věci, dobře formulované, výborně zvládnuté i rétoricky.“ • „Přínosné, lepší řešit problémy vyplývající z praxe než vědecké teoretizování.“ • „Vyhovuje mi shrnutí funkcí a možností zařízení a komponentů, odkaz na příslušné ČSN, ostatní si každý může v klidu dostudovat doma.“ Děkujeme všem, kdo se zapojili, a těšíme se na setkání v dalším ročníku! OEZ s.r.o. Šedivská 339, 561 51 Letohrad Tel.: +420 464 600 022 E-mail: technicka.podpora.cz@oez.com www.oez.cz Brzdění protiproudem u motoru Pokud se používá u motoru brzdění protiproudem, musí být učiněna opatření zabraňující rozběhu motoru v opačném směru na konci brzdění tam, kde může tato reverzace způsobit nebezpečný stav, nebo poškození stroje nebo rozpracovaného výrobku. Pro tento účel není dovolen přístroj, který pracuje výlučně v závislosti na čase. Řídicí obvody musí být uspořádány tak, aby otáčení hřídele motoru, například s použitím ruční síly nebo jakékoliv jiné síly způsobující otáčení hřídele poté, co byl zastaven, nemělo za následek nebezpečný stav.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk3NzY=