ElektroPrůmysl.cz, duben 2022

ElektroPrůmysl.cz MĚŘICÍ, ZKUŠEBNÍ A MONITOROVACÍ TECHNIKA duben 2022 | 31 pojeného k dobíjecímu stojanu i kódování nabíjecího kabelu použije adaptér (podle IEC 61851 / VDE 0122-1). Během simulace mohou nastat stavy A, B, C, D a E: • Stav A – nepřipojené vozidlo • Stav B – vozidlo připojeno, ale nepřipraveno k nabíjení • Stav C – vozidlo připojeno a připraveno k nabíjení, odvětrání nabíjecího prostoru není zapotřebí • Stav D – vozidlo je připojeno a připraveno k nabíjení, odvětrání je vyžadováno • Stav F – porucha, zkrat CP-PE přes interní diodu Výsledky se zapisují do zkušebního protokolu a úspěšný test se uvede na testovacím štítku umístěném na nabíjecí stanici. Zkouška nabíjecího kabelu mezi stojanem a elektrickým vozidlem Prostřednictvím datového vedení CP (Control Pilot) sděluje nabíjecí stanice elektromobilu, jaký maximální nabíjecí proud poskytuje. Prostřednictvím PP kontaktu (Plug Present/Proximity Pilot) může jak nabíjecí stanice, tak elektromobil rozpoznat, jaká je zatížitelnost připojeného nabíjecího kabelu. Elektrická zkouška nabíjecího kabelu Mode 2 se provádí ve vozidlovém stavu C pomocí zkušebního adaptéru a vedle vizuální kontroly poškození obsahuje navíc mj. měření proudu ochranného vodiče, izolačního odporu ochranného vodiče, odporu ochranného vodiče a vybavovacího proudu proudového chrániče PRCD. Elektrická zkouška nabíjecího kabelu Mode 3 prováděná pomocí zkušebního adaptéru a vedle vizuální kontroly poškození obsahuje navíc mj. měření proudu ochranného vodiče, izolačního odporu ochranného vodiče, odporu ochranného vodiče a zkoušku odporového kódování pro vozidlovou zá suvku a zástrčku podle VDE 0122-1. Zkouška elektrické bezpečnosti pomocí PROFITEST MXTRA (GOSSEN METRAWATT) PRO TYP II Adapter k simulaci vozidlových stavů a kódování kabelů (GOSSEN METRAWATT) Tester komunikace mezi nabíjecí stanicí a elektromobilem (GOSSEN METRAWATT)

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk3NzY=