ElektroPrůmysl.cz, duben 2021

ElektroPrůmysl.cz VELETRHY, SEMINÁŘE, MÉDIA duben 2021 | 107 softwarovými nástroji CAE a vývojovými prostředími (roundtrip engineering) – to je jen několik témat z letošního pestrého programu. Doplní je nové živé rozhovory o průmyslovém managementu, mj. z obo- rů automobilového průmyslu, energetiky, automatizace technických zařízení budov, námořní dopravy a procesní výroby. Připravujeme šest různých živých uká- zek k softwarovým tématům na každý den a odborníci vám poskytnou praktické informace o inovacích platformy EPLAN. Na programu jsou také příležitosti nových cloudových služeb v rámci EPLAN ePulse a zvyšování efektivity inženýrské práce při konstrukci rozvaděčů řídicí techniky a napájení. A v neposlední řadě – můžete se i pobavit v různých online hrách, kde si (virtuálně) zasoutěžíte o ceny, zahrnující tři online školení na téma aktualizace platfor- my EPLAN. Tentokrát se s vlastními prezentacemi představí také partneři Novinkou bude komunitní oblast, která nabízí všem společnostem zapojeným do programu EPLAN Partner Network mož- nost vlastní prezentace. Vznikne tak malý veletrh uvnitř celého virtuálního veletrhu. Bezpočet příležitostí pro networking je dalším důvodem k účasti: živý chat, nyní včetně videochatu 1:1, dává vám i ostatním zájemcům z celého světa šanci si ve virtu- álním prostoru promluvit o obchodech a vyměňovat si nápady přes hranice států. „ Po úspěchu minulých let rozšiřujeme Virtuální veletrh EPLAN tak, aby naplnil celé dva dny napříč časovými pásmy ,“ říká výkonný ředitel EPLAN Software & Service Haluk Menderes. Diskuze na manažerské úrovni doplní nové živé rozhovory o řízení průmyslu. (foto z roku 2020) Registrovat se můžete zdarma po kliknutí zde. Brzdění protiproudem u motoru Pokud se používá u motoru brzdění protiproudem, musí být učiněna opatření zabraňující rozběhu motoru v opačném směru na konci brzdění tam, kde může tato reverzace způsobit nebezpečný stav, nebo poškození stroje nebo rozpracovaného výrobku. Pro tento účel není dovolen přístroj, který pracuje výlučně v závislosti na čase. Řídicí obvody musí být uspořádány tak, aby otáčení hřídele motoru, například s použitím ruční síly nebo jakékoliv jiné síly způsobující otáčení hřídele poté, co byl zastaven, nemělo za následek nebezpečný stav.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk3NzY=