ElektroPrůmysl.cz, duben 2013

45 ElektroTrh.cz, duben 2013 diče musí být napájení vypnuto. V některých zemích stanoví velikost a jmenovité hodnoty ochranného vo- diče (vodiče ochranného uzemnění) národní pravidla a předpisy. Elektrické charakteristiky vozidla Dielektrické výdržné napětí Mezi AC a DC vstupy elektrického vozidla a místa pro připojení ochranné svorky elektrického vozidla, elektricky spojená se všemi vnějšími spoji signalizač- ních obvodů, musí být přiloženo zkušební napětí AC 2U +1 000 V, minimálně 1 500 V, při 50 Hz nebo 60 Hz. Napětí musí být přiloženo po dobu 1 minuty. Během zkoušky nesmí dojít k rozžhavení vodičů, přeskoku, vznícení nebo průrazu. Po zkoušce musí být ověřeno, že základní vlastnosti obvodů vozidla, které jsou pří- mo spojeny s AC napájecím zařízením elektrického vo- zidla, zůstaly nezměněny. Mezi všechny vstupy AC nebo DC napětí a obvody bezpečného malého napětí (SELV), pokud jsou použi- ty, musí být přiloženo zkušební napětí 4 kV. 3 690 Kč i4wifi a.s. Průmyslová 11 102 19 Praha 10 tel.: +420 277 007 500 fax: +420 277 007 529 sales@i4wifi.cz www.i4wifi.cz PRŮMYSLOVÝ NABÍJEČ PRO LITHIOVÉ BATERIE Charger 12V/20A for Lithium Yttrium Cells (LiFePO4/LiFeYPO4) včetně DPH kód: POW12V20A Izolační odpor elektrického vozidla Při napětí DC 500 V, přiloženém po dobu 1 minuty mezi všechny vzájemně spojené vstupy/výstupy (včetně napájení ze sítě) a neživé části, musí být u no- vého vozidla izolační odpor R ≥ 1 MΩ. Během měření musí být trakční baterie odpojena. Dotykový proud Dotykový proud se musí měřit, je-li vozidlo připo- jeno k AC napájecí síti a systém vozidla pracuje při jmenovitém výkonu. Vozidlo je připojeno k AC napáje- cí síti v souladu s 5.1 IEC 60950. Dotykový proud mezi kterýmikoli póly AC napájecí sítě a přístupnými kovovými částmi spojenými navzájem a s kovovou fólií pokrývající izolované vnější části, měřený podle IEC 60950 nesmí překročit 3,5 mA. Požadavky na funkce Vozidlo musí být používáno se zařízením, které je navrženo tak, že znemožňuje nastartování vozidla, dokud nejsou obě spojovací zařízení odděleny. To zahrnuje: • je-li pohyblivá zásuvka spojena s vozidlovou pří- vodkou (u typů připojení B a C), vozidlo musí být schopné zjistit přítomnost pohyblivé zásuvky; • je-li vidlice spojena se zásuvkou napájecího zaří- zení elektrického vozidla (u typu připojení A), vozidlo musí zjistit, že vidlice a kabel jsou ulože- ny ve vozidle. U typu připojení A musí signál nebo zařízení signa- lizovat, že kabel nebyl správně uložen. ELEKTROMOBILITA

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk3NzY=