ElektroPrůmysl.cz, květen 2012

74 ElektroTrh.cz, květen 2012 Co odhalila mezinárodní tisková konference v podání Siemens Před hanoverským veletrhem uspořádala společ- nost Siemens mezinárodní tiskovou konferenci, kde divize Industry Automation, Drive technologies a Customer Services představily své strategické plány a technické inovace v oblasti průmyslu pro nadcháze- jící období. Technické inovace a strategie Prvním strategickým směrem je propojování vý- roby pomocí síťových prvků k dosažení vyšší produk- tivity a efektivity výroby, tj. rozšiřování standardizo- vané komunikace v průmyslové výrobě. „Siemens, jako přední dodavatel průmyslového softwaru a technologií výroby, je schopen tento požadavek spl- nit a vytvořit tak efektivní výrobní proces.“, sdělil Ralf-Michael Franke, generální ředitel společnosti di- vize Drive Technologies. V oblasti automatizace a pohonů spoléhá Siemens na produkty, systémy a služby, které na sebe mohou, díky softwarové integraci, v rámci celého procesu vzá- jemně působit. Díky tomu mohou zákazníci rychleji zavádět nové výrobní procesy a lépe je organizovat z hlediska nákladů.Pomocí kompletní nabídky techni- ky pohonů do zařízení zákazníka lze zvýšit účinnost až o 70% a to zejména v energeticky náročných segmentech výroby. Novinkou v tomto segmentu je zavedení nové řady převodových motorů Simogear s účinností až 96%. Simogear může být plně začleněn do zákaznických systémů díky filozofii integrované automatizace (TIA portálu),která je ve světě ojedině- lá, pomáhá zákazníkům optimalizovat jejich obchodní a výrobní procesy, a tím umožňuje zlepšovat jejich efektivitu a ziskovost. Další novinkou je nová verze komplexního mana- žerského systému SimaticB.Data v5.3, jenž umožňuje spravovat nákupy a tarify energií, prognózy spotřeby, hospodaření s emisemi i napojení na ERP systémy. Služby a servis Vynikající a rychlý servis je jedním z klíčových aspektů spokojeného zákazníka. Cílem společnosti Siemens je proto být spolehlivým partnerem po ce- lou dobu živostnosti svých zařízení. Svým zákazníkům poskytuje cílenou podporu s přidanou hodnotou a předkládá jim konkrétní návrhy, např.: v oblasti energetické účinnosti nebo hospodárného využití zdrojů. V případě potřeby může být technická podpora na místě téměř ihned nebo může být proveden zásah, či diagnostika prostřednictvím vzdáleného přístupu. Servisní pracovníci dokáží pracovat pod velkým tlakem, aby byly potřeby zákazníka uspoko- jeny co nejrychleji a ve špičkové kvalitě. To umož- ňuje výborné krizové řízení, úzká spolupráce se zá- kazníky a vysoká osobní angažovanost všech ser- visních techniků. „Kvalitní a rychlý servis pomáhá našim zákazníků zvýšit jejich konkurenceschopnost v dlouhodobém Tisková konference, přednáší Ralf-Michael Franke, ge- nerální ředitel společnosti divize Drive Technologies Simogear, nový sortiment převodových motorů VELETRHY, SEMINÁŘE, MÉDIA

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk3NzY=