S rozvojem automatizovaných systémů ve výrobě je třeba rozvíjet i bezpečnostní systémy. Požadavky na bezpečný provoz stále častěji závisí na aktuálních činnostech a stavech strojů. Bezpečnostní systém tedy musí komunikovat s řídicím systémem.
Multimediální časopis ElektroTrh.cz a generální partner akce Leonardo technology s.r.o. pod záštitou Okresní hospodářské komory Břeclav Vás zvou na odborný seminář
Bezpečná a produktivní automatizovaná výroba 2013
Optimalizace výroby produktů, bezpečnost nových i provozovaných strojních zařízení a uplatnění harmonizovaných norem v praxi.
10. - 11. 4. 2013
HOTEL HRANIČNÍ ZÁMEČEK
Hlohovec 16, 691 43
Cílem odborného semináře je poskytnout důležité informace a osvětlit nedávné změny v oblasti legislativy a norem týkajících se bezpečnosti strojů, potažmo výrobních automatizovaných linek a dále poskytnou zajímavé informace s možnostmi bezpečného řízení výroby a značení produktů pro celkovou optimalizaci výroby a zvýšení konkurenceschopnosti na trhu.
Seminář je především určen pro návrháře a integrátory strojů, projektanty strojních zařízení a MaR, údržbu, aplikační firmy a vyšší management. Díky nově získaným informacím dokážete optimalizovat automatizaci výrobních linek a strojů, automatizaci technologií a řízení výroby a údržby, čímž se Vaše výroba zefektivní, zkvalitní a zlevní.
--- stáhnout kompletní pozvánku v pdf souboru ---
Program semináře
10. 4. 2013
8:00 - 9:00 Prezence
9:00 - 9:30 Zahájení semináře
9:30 - 10:30
Legislativní požadavky pro provozovaná strojní zařízení (NV 378/2001 Sb. a 2009/104/ES).
Legislativní požadavky pro nová strojní zařízení (NV 176 / 2008 Sb.).
Přednáší: Filip Němeček, Technický poradce v oblasti bezpečnosti strojních zařízení
10:30 - 10:45 Přestávka, coffé break, občerstvení
10:45 - 11:45
Provedení analýzy rizik dle ČSN EN ISO 12 100/2011.
Stanovení požadované úrovně vlastností PL bezpečnostních obvodů dle ČSN EN ISO 13 849/2008.
Přednáší: Filip Němeček, Technický poradce v oblasti bezpečnosti strojních zařízení
11:45 - 12:00 Přestávka, coffé break
12:00 - 13:00
Optimalizace výroby produktů pomocí technologií inkjet a laserjet a jejich implementace do stávajícího výrobního prostředí.
Přednáší: Tomáš Darmovzal, Obchodně technický poradce v Leonardo technology s.r.o.
13:00 - 14:00 Oběd
14:00 - 15:00
Ověření stanovené úrovně vlastností PL bezpečnostních obvodů dle ČSN EN ISO 13 849/2008 pomocí programu PAScal pro ověřování PL.
Praktické ukázky z praxe.
Přednáší: Filip Němeček, Technický poradce v oblasti bezpečnosti strojních zařízení
15:00 - 15:15 Přestávka, coffé break, občerstvení
15:15 - 16:15
Důsledky nesprávné implementace platné legislativy z oblasti bezpečnosti.
Přednáší: Filip Pelikán, produktový specialista - bezpečnostní systémy
16:15 - 16:45
Aktuální možnosti získání EU dotací na pořízení či implementaci nových technologií pro optimalizaci, zvýšení kvality a efektivnosti výrobního procesu a pro zvýšení konkurenceschopnosti na evropských trzích.
Přednáší: Odborný poradce z oblasti čerpání zdrojů ze strukturálním fondů EU
16:45 - 18:15 Individuální diskuse a konzultace s přednášejícími a vystavujícími společnostmi
18:15 - 00:00
Vylosování tomboly, bohatý raut a volná konzumace vína ve sklepě Hraničního zámečku s doprovodným programem
11. 4. 2013
8:00 – 9:00 Snídaně
9:00 – 12:00
Exkurze do výrobních prostor Vinné sklepy Valtice, a.s. s prohlídkou Křížového sklepa A.D. 1640 (www.vsvaltice.cz).
Křížový sklep z roku 1640 je největší Křížový sklep u nás. Jeho vstup byl v roce 2010 nově zrekonstruován a rekonstrukce byla nominována na národní cenu za architekturu v soutěži Grand Prix Architektů 2011.
12:30 – 13:30 Oběd
13:30 Zakončení semináře
Organizační pokyny
Termín konání: 10. až 11. dubna 2013.
Místo konání: Hotel Hraniční zámeček (www.hranicnizamecek.cz), Hlohovec 16. Na místě konání je k dispozici bezplatné hlídané parkoviště s kamerovým systémem.
Studijní materiály: Každý účastník obdrží sborník přednášek v tištěné podobě a elektronické podobě na USB disku a doplňkové studijní materiály a katalogy partnerů akce a vystavujících společností.
Ubytování a strava: Po celou dobu semináře je zajištěno občerstvení formou coffee breaků a obědy. Pro ubytované je připravena snídaně. Ubytování je zajištěno ve dvoulůžkových pokojích.
Účastnický poplatek: (na jednoho účastníka vč. DPH)
- Účast na semináři a celém doprovodném programu s exkurzí včetně ubytování a stravy: 3.495,- Kč
- Účast pouze na semináři včetně stravy: 1.995,- Kč
Úhrada poplatku: výši účastnického poplatku vypočtěte dle požadované účasti a počtu přihlašovaných osob. Účastnický poplatek uhraďte převodním příkazem na účet organizátora semináře: č.ú.: 202481957/0600 pod variabilním symbolem 1011042013. Ihned po připsání částky na účet Vám bude vystaven a zaslán daňový doklad.
Přihlášení na seminář: Termín pro zaslání přihlášek pro účastníky je do 5.4.2013. Po tomto termínu je možné přihlášení pouze po telefonní domluvě účasti u organizátora akce.
Přihlásit se můžete e-mailem u organizátora semináře nebo elektronicky pomocí on-line formuláře, který naleznete na www.elektrotrh.cz nebo po kliknutí na níže uvedený odkaz.
O úspěšném přihlášení budete informování e-mailem, který bude obsahovat i podrobnosti k Vaší účasti.
Kapacita odborného semináře: Maximálně počet účastníků je omezen na 45 osob.
Zakončení semináře: Certifikátem o absolvování
--- stáhnout kompletní pozvánku v pdf souboru ---
Generální partner akce
Leonardo technology s.r.o.
Hlohovec 37, 691 43 Hlohovec
tel.: +420 777 584 636, fax: +420 519 514 141
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
www.LT.cz
Partneři akce
Organizátor akce
Bc. Jaroslav Bubeníček
Holzova 2846/23
628 00 Brno
IČ: 87713349
DIČ: CZ8108173579
E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Tel.: +420 608 883 480
www.elektrotrh.cz